התחרות יצאה לדרך, באיזה מקום האתר שלכם?
צאו מתוך נקודת הנחה שכל המתחרים שלכם הפועלים בזירה העסקית שלכם מתחרים על אותו השטח. כולם רוצים להופיע בעמוד הראשון בגוגל ולקפוץ גבוהה בביטויי החיפוש השכיחים.
איך תבטיחו את המקום שלכם?
אמ;לק: עבודה שוטפת ורציפה, מחקר איכותי סיסטמתי, קידום ממומן בגוגל או במנועים אחרים, יצירת טראפיק איכותי לאתר.
רק 10 דברים?
בכתבה זו אתייחס למספר מצומצם של פרמטרים שניתן להסביר אותם יחסית בקלות. לא אתייחס לעשרות פריטים נוספים שאיש מקצוע מבצע ברקע, מאחורי הקלעים על מנת שאתר ידורג במקום הגבוה ביותר הניתן ויעלה בחיפושי גוגל במילים המדוייקות ביותר.
צריכים סוכנות SEO מדהימה?
השאירו פרטים –
1. חקר מילות מפתח
מיפוי מילות החיפוש התחרותיות ביותר לעומת המניבות ביותר עבור האתר שלך. לדוגמה: באתר למרפאת חירום הביטוי "מרפאת חירום תל אביב" יהיה אמנם מדוייק אך יקר מאוד ותחרותי לקידום לעומת "מרפאת לילה ילד עם חום" שעשוי להניב תוצאות טובות יותר בעלות נמוכה יותר.
זהו מחקר מדוייק, עם תוצאות ברורות שמשתנות כל הזמן. מומלץ לערוך את המחקר עם תחילת העבודה ואז אחת לחודשיים – שלשה על מנת לשפר ביצועים.
2. סטנדרטים של מנועי חיפוש
יישור קו ראשוני לעמידה בתנאים הסטנדרטים לקריאת האתר במנועי החיפוש הכולל Robots.txt, Noindex, Nofollows, Sitemap.xml.
נשמע קצת סינית? לא להיבהל. זה בעצם אומר שיוטמעו באתר שלכם קודים מסויימים השקופים לגולש אך משמעותיים מאוד למנועי החיפוש. הם הקודים שמסבירים למנועי החיפוש כיצד להתנהג כאשר הם סורקים את האתר.
3. Breadcrumbs עבור כלל העמודים
פירורי הלחם, אותו חיווי המופיע בראש אתרים מתוחזקים ומראה באיזה עמוד נמצא הגולש ומתוך איזה עמוד יצא. מסייע למנועי החיפוש בהבנת מבנה האתר ובמציאה ושליפה של מידע מתוכו עבור הגולש המחפש.
4. סידור כותרות (H1, H2, H3, H4, H5, H6).
גם אם כותרות באתר שלכם נראות מודגשות, גדולות ויפות, זה לא אומר שגוגל יודע לזהות אותן ככותרת. יש לעבור בכלל עמודי האתר ולהגדיר כל סוג כותרת – האם היא כותרת הדף, כותרת התוכן, כותרת הפיסקה או כותרת האתר כולו. כל כותרת מקבלת דירוג, וגוגל מרוצה מאוד.
5. תגיות alt ו-title
מאחר ולגוגל יש אפשרות לחיפוש לפי תמונות, כל תמונה באתר, יפה שתקבל טיפול אישי ותוגדר בקוד כך שגוגל יזהה אותה, ידע מה יש בה, באיזה סוג חיפוש להציג אותה.
6. דירוג מהירות האתר מעל ל-85 ב-Google Insight
זמן טעינת אתר זה קריטי. אתרים שעולים לאט סובלים מנטישה גדולה מאוד, לגולש הממוצע אין סבלנות לחכות והוא רוצה עכשיו ומייד. גם גוגל, אגב, אוהב אתרים קלים לטעינה. גם אם האתר שלכם כבד ואיטי, אפשר להקים לו עמוד מקדים ולהעלות את הדירוג שלו משמעותית.
7. הטמעה ושימוש ב-Schema
מכירים את זה שגוגל מציג אתרים מסויימים עם כל הדפים הפנימיים שלהם מתחת? לדוגמה דואר ישראל עולה בחיפוש עם לינקים לתוך עמודים ספציפיים מתחת לדף הבית. נראות כזו היא תוצאה של עבודת SEO נכונה לאורך זמן. זה לא קורה ביום אחד, כי אנחנו בעצם מלמדים את גוגל כיצד להסתכל על האתר ולהציג אותו. בעבודה עקבית ונכונה האתר שלך יוכל להיות מוצג כך תוך כמה שבועות עד כמה חודשים, קצת קשה לצפות את גוגל.
8. עדכון דו שבועי מול Google Algorithm
פעם בשבועיים מומלץ לפנות לגוגל בבקשה יזומה לאנדקס את האתר, להכניס אותו לבחינת אינדקס מחודשת על מנת להתעדכן ולעדכן. חשוב להשאר עם האצבע על הדופק.
9. התאמת טקסטים לקידום מילות המפתח
על מנת שמילות המפתח יובילו לתוצאות החיפוש הטובות ביותר עבור כל עמוד, יש צורך להתאים את הטקסטים.
התוכן באתר שלכם, ובעיקר צירופי המילים המופיעים בו והחזרתיות עליהן קריטיות. איש מקצוע ידע להמליץ על שינויי טקסט קלים, הוספת פסקאות שונות או כותרות לפי הצורך, כדי שגוגל יהיה מרוצה, והתוצאות שלכם יהיו טובות יותר משל המתחרים שלכם.
10. בניית קמפיין מודעות בסכום חודשי הולם
טראפיק. תעבורה. תנועת גולשים לאתר זה קריטי. אתר שמגיעים אליו הרבה גולשים מדורג גבוהה יותר באופן משמעותי. איך עושים את זה? בקמפיינים. בין אם בוחרים בגוגל, בפייסבוק, בדיוור ישיר מכל סוג, ברשת חברתית אחרת או בבאנרים יעודיים – העיקר להכניס לאתר גולשים, וככל שיהיו יותר רלוונטים כך יעלה הדירוג.
עבודה איכותית ברשתות החברתיות גם תניב טרפיק ומעורבות, חשיפה יפה למותג שלכם ובעיקר שקט בראש וידיעה שהסושיאל שלכם מטופל. קבלו 3 סיבות למה כדאי לכם לתת למקצוענים לטפל ברשתות החברתיות שלכם >
עבודה איכותית ברשתות החברתיות גם תניב טרפיק ומעורבות, חשיפה יפה למותג שלכם ובעיקר שקט בראש וידיעה שהסושיאל שלכם מטופל. קבלו 3 סיבות למה כדאי לכם לתת למקצוענים לטפל ברשתות החברתיות שלכם >
צריכים סוכנות סושיאל יוצאת מן הכלל?
השאירו פרטים –