יום שישי, 21 ינואר, 2022

כתבה עסקית במגזין תוכן מייצרת לידים איכותיים יותר

למה לעסק שלך חשובה כתבה במגזין תוכן אונליין? כל הסיבות במילים פשוטות

גם אם כבר פרסמת המון תוכן ברשתות החברתיות, גם אם יש לך המון כתבות באתר שלך – כתבה במגזין אונליין תסייע לך להשיג את המטרות העיסקיות שלך, ואף יותר מזה.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב print

כתבה עסקית במגזין תוכן מייצרת לידים איכותיים יותר

אנחנו בנמלה ברשת מאמינים שתוכן שנכתב עליך, נתפס כאובייקטיבי ע"י הגולשים ובכך ממיר טוב יותר ומייצר לידים איכותיים יותר.

כמו בכל עיסקה טובה – שני הצדדים מרווחים. הצד שלך מרוויח כתבה ממירה שעולה בחיפושים בגוגל, שליטה מלאה בתוכן וטופס לידים פעיל. אנחנו מרווחים את הטראפיק – את אותם הגולשים שיגיעו לאתר לקרוא את הכתבה עליך וישאירו לך פרטים.

כל הסיבות למה אתם חייבים כתבות לעסק שלכם במגזין אונליין עם הציטוטים שלכם:

"כבר יש לי כתבות באתר שלי"

כתבות באתר שלך יעזרו לקידום האורגני של האתר שלך ונותנות ערך לגולשים שכבר הגיעו לאתר שלך. 
אבל! אם התוכן ממוקם באתר שלכם, הגולשים מבינים שאתם כתבתם על עצמכם, זה תוכן שיווקי קלאסי וגם הגולשים מרגישים ש"מוכרים" להם. כי מי יכתוב באתר שלו שהשירות שלו לא להיט או המוצר שלו לא משהו?

"היו לי כתבות באתרי חדשות"

שיתוף פעולה עם עיתון גדול זה לא רע. לצערנו כשנגמר שיתוף הפעולה הכתבות יורדות ממיקומים אטרקטיביים וטובעות ברשת. ואי אפשר להתעלם מהעלות – כתבות תוכן באתרי החדשות יקרות ולא בהכרח פוגעות במטרה. (ועוד לא דיברנו על טופס לידים.)

"יש לי מלא תוכן בפייסבוק! ים של פוסטים"

לשמור על קשר הדוק עם הגולשים, פוסטים אישיים, ומידע שוטף מחבר את הגולשים אליכם וזה לא תחליף לתוכן עיתונאי-שיווקי בשום דרך. "יהללך זר ולא פיך" – תנו לנו לספר עליכם כמה אתם מעולים.

כן אני רוצה כתבה עיתונאית שיווקית!
השאירו פרטים – 

"היו עליי מלא כתבות!"

מעולה, אבל טופס לידים, הוטמע בהן?

"ומה נכתוב בכתבה?"

את כל מה שחשוב שהלקוחות הפוטנציאלים שלכם ידעו עליכם. זו גם הזדמנות לכתוב פרטים שאתם לא יכולים לכתוב בעצמכם באתר שלכם או בפייסבוק.

"מה עושים עם כתבה כזו?"

מפרסמים אותה! ברשתות החברתיות שלכם כתוכן שהתפרסם עליכם, יוצרים לכתבות קמפיין רשתות חברתיות וגם חושפים אותן באתרים הכי נקראים באמצעות טאבולה. 

"הכתבה עולה בחיפושים בגוגל?"

בהחלט! והיא גם תדחוק מטה תכנים שאולי תעדיפו שיעברו לעמוד שני או שלישי בגוגל. 

"מה צריך ממני?"

למלא שאלון של כ-15 שאלות. אנחנו צריכים להבין את המטרות והיעדים שלך, וללמוד אותך ואת העסק שלך. התשובות צריכות להיות מלאות כדי שנדע מה ואיך לכתוב עליך.

"כמה זה עולה?"

כתיבת הכתבה + הצבתה במגזין + הגדרות שיתוף + טופס לידים
במחיר מיוחד לסוף 2021:  750 ש"ח + מע"מ

הוצאה מוכרת, חשבוניות מס קבלה כחוק.

רוצים לפרסם כתבה בנמלה ברשת?

השאירו פרטים –

הקידום הממומן בפייסבוק מוציא אתכם מדעתכם? כמה דברים שכדאי לדעת

זה נראה שקידום ממומן של תוכן בפייסבוק תמיד היה שם, אך בעצם הוא הופיע לראשונה בשנת 2007, ומאז פייסבוק ממשיכה לשפר את יכולות הפרסום, הטירגוט (מלשון Target audience) הדו"חות והאנליזה אך מצד שני נראה שעבור המפרסם הקטן יש רק יותר

קרא עוד »
שיווק באמצעות תוכן - קידום כתבה

שיווק באמצעות תוכן – איכותי, ממוקד, מניב תוצאות!

ככה מפרסמים היום בדיגיטל: עיוורון הגולשים לפרסומות, לצד הרצון של מותגים ומפרסמים להעמיק את הקשר עם גולשים וצרכנים, מוביל את השיווק הדיגיטלי לתוכן איכותי יותר, ממוקד יותר ומנוטר יותר. המפרסמים משקיעים בלקוחות הפוטנציאליים, מספקים להם תוכן מעמיק, שפותר להם בעיה

קרא עוד »

דרכון פורטוגלי בחמישה צעדים פשוטים

המון ישראלים רוצים דרכון אירופי – ואפשר להבין אותם. אחרי הכל, דרכון אירופי הוא כרטיס כניסה למדינות האיחוד האירופי – לא רק במעבר מהיר וקל בשדות התעופה, אלא גם בהרבה היבטים אחרים: לימודים בחינם או בסבסוד במוסדות אוניברסיטאיים, האפשרות לעבוד

קרא עוד »

"בכל חצי שעה אזרח ישראלי מקבל דרכון אירופאי"

"כשהתחלנו ללוות ישראלים בהוצאת דרכון פורטוגלי נתקלנו בהמון אנשים פסימיים שחשבו שמדובר בתהליך מסובך שסיכויי ההצלחה שלו נמוכים", מסביר שי כהן , מנכ"ל חברת פורטוגליס החברה הגדולה והמקצועית בישראל העוסקת בתחום. "עד כה, עשרות אלפי בקשות של ישראלים אושרו עד

קרא עוד »

הגיבו לכתבה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב skype
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב print

הכתבות הנצפות ביותר