תוכן שיווקי, כתבה פרסומית, תוכן ממומן, כתבה מוזמנת – שמות שונים לאותו מוצר: אתר תוכן מפרסם עליכם כתבה. אבל למה זה טוב בעצם? קבלו 3 (מתוך המון) סיבות למה לפרסם תוכן שיווקי וטיפ אחד קטן עם חשיבות עצומה >
1. כמה תוצאות יש לך בגוגל?
הדרך הכי טובה לעבות את תוצאות הגוגל שלך היא בהוספת תוכן שגוגל ממפה. כלומר ריבוי תכנים ייצר עבורך ריבוי תוצאות בגוגל, בעיקר בשם המותג, שם נותן השירות והביטויים היחודיים שלך.
גם אנשים פרטיים ואישי ציבור עושים בטקטיקה זו שימוש על מנת לדחוק מטה תוצאות גוגל לא חיוביות עליהם ובכך לשפר את המוניטין שלהם ו"לנקות את שמם הדיגיטלי".
לדוגמה – אם כתבו עליך בכתבה במקומון דיגיטלי ביקורת שלילית, שפע ביקורות חיוביות באתרים אחרים עשויים לדחוק את התגובה השלילית מטה לדפים פנימיים יותר של תוצאות גוגל. והרי כולם כבר יודעים שבדף התוצאות השני של גוגל אפשר להסתיר הכל, אפילו סודות מהעבר 😉
לפרסום כתבה בנמלה ברשת
השאירו פרטים –
2. תהודה חיובית אובייקטיבית
הנתונים שלנו מראים שבקרב גולשים שאינם מכירים את המותג הספציפי כמו לקוחות חוזרים, גולשים נוטים להשתכנע להשאיר פרטים ולבחון שירותים דווקא מתוך כתבות שלא מופיעות באתר החברה. זאת מאחר והגולשים מרגישים תחושה של אובייקטיביות בזמן קריאת הכתבה – התוכן נכתב על השירות ולא מאת נותן השירות.
3. תוכן לפרסום והפצה בפייסבוק, לינקדאין, וואצאפ ועוד
טיפ למתקדמים: איסוף לידים וצביעת קהלים
הטיפ הזה, שמסתתר בסוף הכתבה השיווקית שקראת הרגע, הוא החשוב ביותר מאחר ובעידן שלנו המידע, ה-DATA הוא הכי חשוב שיש.
הסבר קצר ופשוט על צביעת קהלים: מערכות הפרסום יודעות לזהות גולשים באופן פרטני על פי ההתנהגות שלהם. כלומר – אם ביקרת בכתבה מסויימת, ניתן לעשות קמפיין שישלח מסרים יחודיים רק למי שביקר בכתבה. אז בעם כל מי שביקר בכתבה "נצבע" בצבע מסויים ואפשר למקד אליו מסרים מתאימים.
כתבות מסוג זה אוספות לידים של מתעניינים, אז אם מעניין אתכם כתבה שיוקית באתר נמלה ברשת, כל מה שאתם צריכים לעשות זה להשאיר פה ליד (פנייה עם פרטים) ואנחנו נשמח לחזור אליכם 🙂
רוצים לפרסם אצלנו כתבה?
השאירו פרטים –