יום רביעי, 27 אוקטובר, 2021

למה כדאי לפרסם תוכן שיווקי במגזין דיגיטלי

למה כדאי לפרסם כתבה במגזין דיגיטלי ומה היתרונות של תוכן שיווקי

תוכן שיווקי, תוכן ממומן, כתבה בתשלום, פרסום באתרי תוכן – שמות שונים לאותו מוצר ואותה תוכנית פעולה: פרסום המוצר או השירות שלך באתר תוכן, העלאת האמינות בעיני הגולשים ועיבוי התוצאות שלך בגוגל. איך מפרסמים כתבה שיווקית וכמה זה עולה? כל המידע בכתבה (השיווקית!) שלפניכם
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב print

למה כדאי לפרסם תוכן שיווקי במגזין דיגיטלי

תוכן שיווקי, כתבה פרסומית, תוכן ממומן, כתבה מוזמנת – שמות שונים לאותו מוצר: אתר תוכן מפרסם עליכם כתבה. אבל למה זה טוב בעצם? קבלו 3 (מתוך המון) סיבות למה לפרסם תוכן שיווקי וטיפ אחד קטן עם חשיבות עצומה >

1. כמה תוצאות יש לך בגוגל?

הדרך הכי טובה לעבות את תוצאות הגוגל שלך היא בהוספת תוכן שגוגל ממפה. כלומר ריבוי תכנים ייצר עבורך ריבוי תוצאות בגוגל, בעיקר בשם המותג, שם נותן השירות והביטויים היחודיים שלך.
גם אנשים פרטיים ואישי ציבור עושים בטקטיקה זו שימוש על מנת לדחוק מטה תוצאות גוגל לא חיוביות עליהם ובכך לשפר את המוניטין שלהם ו"לנקות את שמם הדיגיטלי".
לדוגמה – אם כתבו עליך בכתבה במקומון דיגיטלי ביקורת שלילית, שפע ביקורות חיוביות באתרים אחרים עשויים לדחוק את התגובה השלילית מטה לדפים פנימיים יותר של תוצאות גוגל. והרי כולם כבר יודעים שבדף התוצאות השני של גוגל אפשר להסתיר הכל, אפילו סודות מהעבר 😉

לפרסום כתבה בנמלה ברשת 
השאירו פרטים – 

2. תהודה חיובית אובייקטיבית

מה לדעתכם ישכנע גולש לבחור בין שירותים או מוצרים, כתבה שהוא קרא באתר החברה או כתבה שהוא קרא על החברה במגזין דיגיטלי עצמאי? 
הנתונים שלנו מראים שבקרב גולשים שאינם מכירים את המותג הספציפי כמו לקוחות חוזרים, גולשים נוטים להשתכנע להשאיר פרטים ולבחון שירותים דווקא מתוך כתבות שלא מופיעות באתר החברה. זאת מאחר והגולשים מרגישים תחושה של אובייקטיביות בזמן קריאת הכתבה – התוכן נכתב על השירות  ולא מאת נותן השירות.

3. תוכן לפרסום והפצה בפייסבוק, לינקדאין, וואצאפ ועוד

כתבה שפורסמה עליכם במגזין ניתנת לפרסום ברשתות החברתיות, בניוזלטר שלכם ואפילו בווצאפ, כך תשאירו את העוקבים והלקוחות שלכם מחוברים אליכם ואל השירות שלכם – עם תוכן חיובי, עדכני, ומעשיר.

טיפ למתקדמים: איסוף לידים וצביעת קהלים

הטיפ  הזה, שמסתתר בסוף הכתבה השיווקית שקראת הרגע, הוא החשוב ביותר מאחר ובעידן שלנו המידע, ה-DATA הוא הכי חשוב שיש.
הסבר קצר ופשוט על צביעת קהלים: מערכות הפרסום יודעות לזהות גולשים באופן פרטני על פי ההתנהגות שלהם. כלומר – אם ביקרת בכתבה מסויימת, ניתן לעשות קמפיין שישלח מסרים יחודיים רק למי שביקר בכתבה. אז בעם כל מי שביקר בכתבה "נצבע" בצבע מסויים ואפשר למקד אליו מסרים מתאימים.
כתבות מסוג זה אוספות לידים של מתעניינים, אז אם מעניין אתכם כתבה שיוקית באתר נמלה ברשת, כל מה שאתם צריכים לעשות זה להשאיר פה ליד (פנייה עם פרטים) ואנחנו נשמח לחזור אליכם 🙂

רוצים לפרסם אצלנו כתבה?

השאירו פרטים –

הגיבו לכתבה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב skype
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב print

הכתבות הנצפות ביותר